• امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024

منتظر محکوم کردن حادثه منا توسط رئیس جمهور در سخنرانی سازمان ملل هستیم

  • کد خبر : 3719
  • ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰
منتظر محکوم کردن حادثه منا توسط  رئیس جمهور در سخنرانی سازمان ملل هستیم

یدالله قاری زاده فرماندار بستان آباد در گفتگو با خبرنگار دیار شهریار ضمن عرض تسلیت به ملت شریف ایران و مقام معظم رهبری ، مدیریت غلط آل سعود را درحادثه غمبار منا محکوم کرد و این حادثه را نشانگر بی کفایتی و سو مدیریت دولت سعودی دانست. فرماندار بستان آباد  ورود سازمان های بین المللی و […]

یدالله قاری زاده فرماندار بستان آباد در گفتگو با خبرنگار دیار شهریار ضمن عرض تسلیت به ملت شریف ایران و مقام معظم رهبری ، مدیریت غلط آل سعود را درحادثه غمبار منا محکوم کرد و این حادثه را نشانگر بی کفایتی و سو مدیریت دولت سعودی دانست.

فرماندار بستان آباد  ورود سازمان های بین المللی و سایر کشورهای اسلامی را برای برخورد با مسببین این حادثه دردناک خواستار شد.

قاری زاده افزود: حضور رئیس جمهور محترم جمهوری اسلامی ایران در نشست سالانه سازمان ملل یک فرصت و ظرفیت بسیار خوب دیپلماتیک برای رسوا کردن خاندان آل سعود است و قطعا هیئت ایرانی از این فرصت استفاده خواهد کرد.

قاری زاده همچنین از آمادگی دولت برای امداد رسانی به حادثه دیدگان خبر داد و گفت: اگر طرف سعودی زمینه را فراهم کند دولت جمهوری اسلامی  آمادگی امدادرسانی و هرگونه کمک پزشکی ، امدادی ، تجهیزاتی و … را دارد.

همچنین ابراهیم اشتریه فرمانده سپاه ناحیه بستان آباد در گفتگو با خبرنگار دیار شهریار ضمن تسلیت گفتن به خانواده های معزا و آرزوی بهبودی برای مجروحین ، تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری را که در پیام این بزرگوار آمده است برای نیروهای مسئول ایرانی در امر امدادرسانی به حجاج لازم دانست.

اشریه افزود: این فاجعه بار دیگر بی کفایتی آل سعود را ثابت کرد و رسوایی این رژیم طاغوتی را در پی داشت.

اشتریه در ادامه گفت: ما منتظر واکنش های صریح و قاطع آقای رئیس جمهر در سخنرانی سازمان ملل هستیم و امیدواریم هیئت ایرانی از فرصت دیپلماتیک بدست آمده استفاده کافی را ببرد.

اشریه در پایان تسلیت گفتن کاخ سفید به حجاج آسیب دیده را یک بازی رسانه ای توصیف کرد و گفت: چه کسی آل سعود وحشی را حمایت می کند؟ آیا آمریکایی ها در مقابل کشتار مردم مظلوم یمن به جز حمایت و تجهیر آل سعود کار دیگری انجام داده اندکه اکنون این تسلیت گفتن و اظهار همدردی را باور کنیم؟!

لینک کوتاه : https://diyareshahriar.ir/?p=3719

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.