• امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024

ورزشگاه آزادی بستان آباد چمن مصنوعی می شود

  • کد خبر : 5168
  • ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۷:۰۹
ورزشگاه آزادی بستان آباد چمن مصنوعی می شود

به گزارش دیار شهریار به نقل از ایرنا حسین ابراهیمی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران گفت: برای تجهیز و تکمیل چمن مصنوعی در این ورزشگاه به اعتباری افزون بر ۱۳ میلیارد ریال اعتبار نیاز است. وی گفت: با تمهیدات انجام شده هشت میلیارد ریال از سوی فرمانداری و بقیه از سوی نماینده مردم شهرستان […]

به گزارش دیار شهریار به نقل از ایرنا حسین ابراهیمی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران گفت: برای تجهیز و تکمیل چمن مصنوعی در این ورزشگاه به اعتباری افزون بر ۱۳ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
وی گفت: با تمهیدات انجام شده هشت میلیارد ریال از سوی فرمانداری و بقیه از سوی نماینده مردم شهرستان بستان آباد در مجلس شورای اسلامی تامین می شود.
وی از اختصاص ۴۰۰ میلیون ریال اعتبار برای هیات ورزشی شهرستان بستان آباد خبر داد و افزود: در این شهرستان ۳۹ هیات ورزشی فعال وجود دارد که این اعتبارات بر حسب عملکرد آنها تخصیص داده شده است.
ابراهیمی، بودجه اعتباری سال ۹۴ ورزش و جوانان شهرستان بستان آباد را ۱۳ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: در این شهرستان دو سالن ورزشی روستائی و چند منظوره در حال ساخت است.
وی، از طرح استعدادیابی در روستاهای این شهرستان از سوی هیات های ورزشی خبر داد و افزود: طی تابستان امسال برگزاری مسابقات و تست های ورزشی در رشته های رزمی، فوتبال و والیبال انجام شده و افرادی برای حرفه ای شدن در رشته های ورزشی انتخاب شده اند.

لینک کوتاه : https://diyareshahriar.ir/?p=5168

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. سلام خدا کنه راست باشه فقط خواهشا به رشته های دیگ هم اهمیت بدین

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.