• امروز : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024

هشدار فرماندار نسبت به ازدواج زودرس دختران در بستان آباد

  • کد خبر : 5509
  • ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۲
هشدار فرماندار نسبت به ازدواج زودرس دختران در بستان آباد

به گزارش دیار شهریار یدالله قاری زاده روز سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش بستان آباد با بیان اینکه متاسفانه شاهد ازدواج زودرس در میان دختران برخی از روستاها هستیم، گفت: این امر باعث شده هم سن ازدواج در بین دختران به پایین ترین سطح برسد و هم باعث ترک تحصیل دانش آموزان […]

به گزارش دیار شهریار یدالله قاری زاده روز سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش بستان آباد با بیان اینکه متاسفانه شاهد ازدواج زودرس در میان دختران برخی از روستاها هستیم، گفت: این امر باعث شده هم سن ازدواج در بین دختران به پایین ترین سطح برسد و هم باعث ترک تحصیل دانش آموزان در مقطع تحصیلی ابتدائی می شود.
وی فرهنگ سازی برای سن مناسب ازدواج در خانواده ها را ضروری دانست و افزود: رشد عقلی همراه با رشد سنی و قانونی در بین دختران ضمن کاهش آمار طلاق برخی از مشکلات خانوادگی را نیز رفع می کند.
قاری زاه با اشاره به کثرت روستاها در شهرستان و کمبود دانش آموز خاطر نشان کرد: برای ادامه تحصیل دانش آموزان در مرکز شهر نیاز به سرویس مدرسه هست که مسئولان اقدامات اساسی برای تامین سرویس انجام دهند.
فرماندار شهرستان بستان آباد خواستار آسفالت ریزی، ایجاد فضای سبز و زیباسازی مدارس شهرستان شد و افزود: ایجاد نمازخانه در مدارس برای ترویج فرهنگ نماز در بین دانش آموزان ضروری است.
رئیس آموزش و پرورش بستان آباد ضمن بر شمردن اقدامات انجام یافته در مورد شناسایی و جذب دانش آموزان واجب التعلیم، آمار بازماندگان از تحصیل منطقه را حدود ۵۰ نفر اعلام کرد و از تمامی افراد تاثیرگذار خواست که در برگرداندن اینها به کلاس درس تلاش نمایند.

لینک کوتاه : https://diyareshahriar.ir/?p=5509

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.