• امروز : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024

خرید و فروش رأی به هر روشی جرم محسوب می‌شود

  • کد خبر : 5809
  • ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۲
خرید و فروش رأی به هر روشی جرم محسوب می‌شود

به گزارش دیار شهریار نماینده شهرستان بستان آباد در گفتگو با دیار شهریار از به تصویب رسیدن قانون ممنوعیت خرید و فروش رای در مجلس شورای اسلامی خبر داد. نوری گفت:  با پیشنهاد بنده نمایندگان در نشست علنی یکشنبه ۱۰ آبانماه مجلس شورای اسلامی، با الحاق یک بند به ماده ۶۶ قانون انتخابات مجلس شورای […]

به گزارش دیار شهریار نماینده شهرستان بستان آباد در گفتگو با دیار شهریار از به تصویب رسیدن قانون ممنوعیت خرید و فروش رای در مجلس شورای اسلامی خبر داد. نوری گفت:  با پیشنهاد بنده نمایندگان در نشست علنی یکشنبه ۱۰ آبانماه مجلس شورای اسلامی، با الحاق یک بند به ماده ۶۶ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی با ۱۲۰ رأی موافق، ۳۳ رأی مخالف و ۱۲ رأی ممتنع از مجموع ۱۹۹ نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

وی افزود: براساس این مصوبه مجلس خرید و فروش رأی از قبیل اقدام مستقیم و غیر مستقیم توزیع اقلام و لوازم که برای پذیرنده جنبه انتفاعی داشته باشد و همچنین کمک های نقدی و غیر نقدی به اشخاص، اماکن عمومی، مذهبی، هیأت ها و امور خیریه بعد از ثبت نام در انتخابات جرم محسوب شد.

لینک کوتاه : https://diyareshahriar.ir/?p=5809

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 3
  1. بعد اون وقت دوره قبل که ادمای شما تو روستاهای بستان اباد به مردم تو روز رای گیری چک پول پنجاه هزاری می دادن اونوقت جرم نبود اقای نوری؟!

  2. طرح و تصویب این طرح توسط نمایندگان محترم مجلس این شائبه را در جامعه به یقین مبدل می نماید که در دوره های قبلی و بالاخص در زمان تبلیغات انتخاباتی دوره نهم مجلس شورای اسلامی توسط خود این عزیزان نماینده مجلس خرید و فروش رای انجام گرفته است وکمکهایی نیز از جانب این عزیزان به اماکن عمومی و مساجد و هیات های حسینی و اشخاص حقیقی و…جهت جلب نظر و آرای مردم به نفع خودشان صورت گرفته است ودر تبلیغات انتخاباتی دوره دهم مجلس بخاطر اینکه کاندیداهای تازه وارد از این شگرد این عزیزان کپی
    برداری ننمایندراه و در انحصار نمایندگان حال حاضر مجلس ومن جمله جناب آقای مهندس نوری که با صرف هزینه های میلیاردی در دوره نهم موفق به تصاحب آرای مردم حوزه انتخابیه بستان اباد گردیدند.باقی بماند راه چاره را در طراحی و تصویب این طرح جنجالی دانسته و سلامت انتخابات را در دوره های قبلی مجلس زیر سوال بردند.

  3. عاقلان دانند صدای طبل باقییان را. !!!!!!!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.