• امروز : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024

مذاکرات هسته ای و روز قدس دو مقوله جدا هستند

  • کد خبر : 616
  • ۱۸ تیر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲
مذاکرات هسته ای و روز قدس دو مقوله جدا هستند

به گزارش دیار شهریار غلامرضا نوری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا ، اظهار کرد: مذاکرات هسته ای و روز قدس دو مقوله جدا از هم هستند که نتیجه این مذاکرات تأثیری در حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس ندارد، البته این امکان وجود دارد که در صورت توافق عزتمندانه مردم با شور […]

به گزارش دیار شهریار غلامرضا نوری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا ، اظهار کرد: مذاکرات هسته ای و روز قدس دو مقوله جدا از هم هستند که نتیجه این مذاکرات تأثیری در حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس ندارد، البته این امکان وجود دارد که در صورت توافق عزتمندانه مردم با شور و شوق بیشتری در این راهپیمایی شرکت کنند.
وی با اشاره به اینکه روز قدس ابتکار و یادگار امام خمینی(ره) است، گفت: دشمنان اسلام در طول سال برای تضعیف و ضربه زدن به مسلمانان نقشه کشیده و توطئه می چینند که روز قدس فرصت مناسبی برای سرکوب دشمنان است.
این نماینده مجلس حضور پرشور مسلمانان در راهپیمایی روز قدس را نشان از علاقه آنان به امام خمینی (ره) و پایبندی به آرمان های دین اسلام دانست و افزود: حضور پرشور مسلمانان در این راهپیمایی باعث ایجاد حس دلسردی و دلهره بین دشمنان می شود و همچنین ترس از شکست خوردن بیش از پیش پیکرشان را خواهد ارزاند.
نوری در پاسخ به این سوال که حضور مسلمانان جهان در راهپیمایی روز قدس چه پیامی به مردم فلسطین دارد؟ تأکید کرد: حضور مردم در این راهپیمایی باعث دلگرمی و قوت قلب مردم فلسطین می شود و آنان با انرژی مضاعفی در مقابل رژیم صهیونیستی می ایستند.

لینک کوتاه : https://diyareshahriar.ir/?p=616

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.