• امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024

هوای آذربایجان شرقی برفی شد/ تردد آهسته در محورهای مواصلاتی

  • کد خبر : 7040
  • ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷
هوای آذربایجان شرقی برفی شد/ تردد آهسته در محورهای مواصلاتی

بارش باران که از روز گذشته در استان شروع شده از صبح امروز به صورت برف در نقاط مختلف استان در حال باریدن است و در حال حاضر تردد در بیشتر جاده های استان به خصوص در گردنه های برف گیر به کندی انجام می شود. مدیرکل راه و شهرسازی با اعلام اینکه با وجود […]

بارش باران که از روز گذشته در استان شروع شده از صبح امروز به صورت برف در نقاط مختلف استان در حال باریدن است و در حال حاضر تردد در بیشتر جاده های استان به خصوص در گردنه های برف گیر به کندی انجام می شود.
مدیرکل راه و شهرسازی با اعلام اینکه با وجود بارش برف و باران، تمام راه های مواصلاتی استان باز و تردد وسایط نقلیه در آنها جریان دارد، گفت: در آزاد راه پیامبراعظم (ص) و محورهای تبریز- اهر ، کلیبر ، بستان آباد و هشترود بارش به صورت برف بوده و در بقیه محورها بارش بصورت باران است.
توحید اخلاقی با بیان اینکه ارتفاع برف در حدی نیست که راه ها بسته شود، افزود: تمامی محورهای اصلی، فرعی و راه های روستائی استان باز است.
وی گفت: نیروهای راهداری بصورت مستمر در محورهای مواصلاتی درحال گشت زنی بوده و آماده کمک رسانی به رانندگان و مسافران هستند.
رییس پلیس راه استان هم اعلام کرد: بعلت لغزنده بودن محورهای کوهستانی همراه داشتن زنجیر چرخ می باشد.
سرهنگ جواد نامداران بر رعایت سرعت مطمئنه تاکید کرد و از کسانی که قصد تردد در جاده های استان را دارند خواست از سفرهای غیر ضروری خودداری و در صورت ضرورت از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.
بر اساس این گزارش کسانی که قصد سفر در جاده های ارتباطی استان را دارند می توانند قبل از سفر از طریق تلفن گویای ۱۴۱ و ۰۴۱۳۴۴۵۳۰۲۰ از وضعیت جاده های استان باخبر شوند.
به گزارش هواشناسی آذربایجان شرقی بارش باران و برف تا ظهر جمعه ادامه خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://diyareshahriar.ir/?p=7040

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.