• امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024

کتابخانه های عمومی موجود در بستان آباد نیاز شهرستان را تامین نمی کند

  • کد خبر : 7125
  • ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳
کتابخانه های عمومی موجود در بستان آباد نیاز شهرستان را تامین نمی کند

به گزارش دیار شهریار یدالله قاری زاده در همایش تجلیل از فعالان کتاب در شهرستان بستان آباد با بیان اینکه هنوز با چشم انداز واقعی مطالعه کتاب در جامعه فاصله زیادی داریم، افزود: این شهرستان تنها سه کتابخانه عمومی در بستان آباد و تیکمه داش در اختیار دارد. وی ادامه داد: در کتابخانه های عمومی این […]

به گزارش دیار شهریار یدالله قاری زاده در همایش تجلیل از فعالان کتاب در شهرستان بستان آباد با بیان اینکه هنوز با چشم انداز واقعی مطالعه کتاب در جامعه فاصله زیادی داریم، افزود: این شهرستان تنها سه کتابخانه عمومی در بستان آباد و تیکمه داش در اختیار دارد.
وی ادامه داد: در کتابخانه های عمومی این شهرستان ۳۳ هزار جلد کتاب وجود دارد که برای جمعیت ۱۰۰ هزار نفری شهرستان بسیار کم است.
قاری زاده با بیان اینکه در سال های اخیر از سوی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان کارهای خوبی جهت ترویج فرهنگ مطالعه انجام شده، افزود: در پنج روستای این شهرستان زمین برای احداث کتابخانه از سوی خیران اهدا شده که لازم است برای ساخت آنها اعتباراتی خاص در نظر گرفته شود.
رئیس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان بستان آباد با اشاره به جایگاه و نیاز به مطالعه در جامعه افزود: متاسفانه با همه توصیه هایی که از سوی قرآن و بزرگان برای مطالعه شده هنوز شاهد کم شدن سرانه مطالعه در جامعه هستیم.
قاری زاده با اشاره به ظرفیت کتاب های غنی اظهار کرد: متاسفانه از این ظرفیت ها آن طور که باید استفاده چندانی صورت نگرفته است.
فرماندار بستان آباد خواستار قرار گرفتن کتاب در پبیشخوان هدایا شد و افزود: امروز باید احسان ها و هدایا به سمت اهدا کتاب برود.

لینک کوتاه : https://diyareshahriar.ir/?p=7125

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.