• امروز : پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 16 May - 2024

وزارت جهادکشاورزی عمده‌فروشی محصولات دامی و کشاورزی را ساماندهی کند/ ضرورت تسریع در گازرسانی به روستاهای بستان‌آباد

  • کد خبر : 9730
  • ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۸:۰۲
وزارت جهادکشاورزی عمده‌فروشی محصولات دامی و کشاورزی را ساماندهی کند/ ضرورت تسریع در گازرسانی به روستاهای بستان‌آباد

به گزارش دیار شهریار غلامرضا نوری قزلجه در نشست علنی روز دوشنبه مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: از تمامی دست‌اندرکاران در مذاکرات هسته‌ای به ویژه از تیم مذاکره‌کننده دولت تدبیر و امید برای رفع تحریم‌های ظالمانه تشکر دارم. نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از دولت و وزارت جهاد کشاورزی […]

به گزارش دیار شهریار غلامرضا نوری قزلجه در نشست علنی روز دوشنبه مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: از تمامی دست‌اندرکاران در مذاکرات هسته‌ای به ویژه از تیم مذاکره‌کننده دولت تدبیر و امید برای رفع تحریم‌های ظالمانه تشکر دارم.

نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از دولت و وزارت جهاد کشاورزی در اجرای برخی از مواد قانون رفع موانع تولید علی‌الخصوص در شروع اجرای ماده ۵۴ آن در رابطه با تداخل اراضی شخصی و ملی و دولتی که بارقه امیدی در دل کشاورزان و روستاییان ایجاد کرده است، تشکر می‌کنم و از وزیر نیرو درخواست می‌کنم نسبت به اجرای فراز دوم ماده ۵۱ که درخصوص اسناد چاه‌های کشاورزی است، دستورات لازم را برای رفع مشکل کشاورزان صادر کند.

نوری قزلجه افزود:‌ رئیس بانک مرکزی نسبت به اجرای فراز اول ماده ۵۱ این قانون که بانک‌ها را مکلف به قبول اسناد رسمی مالکیت اراضی کشاورزی می‌کند، اقدام جدی به‌عمل آورد و  وزیر نفت نسبت به حل مشکل مالکیتی مالکان روستاهای منطقه با شرکت ملی گاز اقدام کند.

وی گفت: از وزیر جهادکشاورزی درخواست دارم نسبت به ساماندهی عمده‌فروشی محصولات دامی و کشاورزی رسیدگی‌های لازم را انجام دهد تا بعد از این شاهد قیمت‌های نامشخص در محصولاتی مانند سیب‌زمینی نباشیم.

عضوکمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس یادآور شد:وزیر نیرو در اجرای پروژه‌های آبرسانی روستایی و ساخت سد کلدان اقدامات عاجل را به ‌عمل آورد و ضمن تشکر از اجرای پروژه‌های گازرسانی در روستاهای منطقه از زنگنه وزیر نفت درخواست دارم نسبت به رسیدگی به سایر مناطق روستایی اقدامات لازم را انجام دهد.

لینک کوتاه : https://diyareshahriar.ir/?p=9730

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.